SERVIS TLMIČOV

Pri jazde v bežných podmienkach, ako blato, prach, dochádza k mechanickému opotrebovaniu jednotlivých súčastí tlmičov. Prachovky, gúferá, púzdra a samozrejme olej si vyžadujú pravidelnú výmenu. Čím viac sa servis odkladá, tým vyššie sa  môže vyšplhať účet za zanedbanú starostlivosť.

Prachovky, gúferá, púzdra a samozrejme olej si vyžadujú pravidelnú výmenu. Čím viac sa servis odkladá, tým vyššie sa  môže vyšplhať účet za zanedbanú starostlivosť.
Zanedbané tlmiče

Ako často vykonávať servis?

Pri novom motocykli je odporúčané prvú servisnú prehliadku vykonať po 10 mth.

Počas prvých hodín si nové komponenty „sadnú“ a drobné nečistoty sa lepia na púzdra, čím môžu ničiť klznicu, no pri najmenšom znečisťujú olej. Následne už je nutné vykonávať servis tlmičov podľa intervalov výmeny oleja – tu všetko záleží od typu a kvality oleja.

Jazdci, ktorí vyžadujú od svojho tlmenia maximálnu presnosť, by sa mali držať servisného intervalu maximálne 20 mth.

U hobby pretekárov je možné tento interval predĺžiť, no určite nie zdvojnásobovať!

Leštenie sklzníc tlmičov –malá investícia s veľkým efektom

Hladký chod tlmičov je základ pre ich správne fungovanie. Na pohľad malé poškodenie plochy sklzníc môže mať veľký vplyv na správne fungovanie a životnosť súčastí tlmičov.

Na obrázkoch vidíte rozdiel medzi sezónne opotrebovaným povrchom a nanovo preleštenou sklznicou.

Zreteľnou výhodou je hladší chod tlmičov a menšie opotrebovanie tesniacích častí- to znamená dlhšia životnosť tlmiča.

U nás v Tech-377 Suspension vykonávame servis len s kvalitnými náhradnými dielmi a olejmi top kvality doporučenými výrobcami tlmičov. Bežne servisujeme tlmiče značky WP, Ohlins, Showa, KYB, Sachs a iné.

Kontaktujte Nastavenia ohľadom termínu a ceny servisu TU

 banner